הגן הארכאולוגי – מרכז דוידסון

הגן הארכאולוגי
מרכז דוידסון

מסע מיוחד בזמן לימים הקדומים, ימי תפארתה של ירושלים.

בתאריכים: 28-29/5/2024 הגן הארכיאולוגי ייסגר למבקרים בשעה: 15:00

 תעמדו תחת שרידיה של קשת רובינסון אשר הייתה המחלף הקדום בעולם, לבקר בשרידי החנויות שניצבו בצד הדרך ולחזות במקוואות הטהרה ששימשו את עולי הרגל לבית המקדש. במסע תזכו לפסוע במדרגות הרחבות אשר בנה המלך הורדוס והובילו אל רחבת בית המקדש, לצפות בשרידי הארמונות האומיים שניצבו במלוא תפארתם כמה מאות שנים מאוחר יותר, לבקר בחדרים הביזנטיים המרשימים הניצבים במקום ולצעוד על החומה העות'מאנית הצופה על האזור כולו.

פעילויות המרכז

כניסה לגן הארכיאולוגי מרכז דוידסון

מסע מיוחד בזמן לימים הקדומים, ימי תפארתה של ירושלים, בהם הייתה לאבן שואבת לעולם כולו. תעמדו תחת שרידיה של קשת רובינסון אשר הייתה המחלף הקדום בעולם, לבקר בשרידי החנויות שניצבו בצד הדרך ולחזות במקוואות הטהרה ששימשו את עולי הרגל לבית המקדש. במסע תזכו לפסוע במדרגות הרחבות אשר בנה המלך הורדוס והובילו אל רחבת בית המקדש, לצפות בשרידי הארמונות האומיים שניצבו במלוא תפארתם כמה מאות שנים מאוחר יותר, לבקר בחדרים הביזנטיים המרשימים הניצבים במקום ולצעוד על החומה העות'מאנית הצופה על האזור כולו.

* הסיור בתשלום
פתוח בין השעות: 09:00-18:00

סיור מודרך - "עבר מעבר לפינה"

כשאנו נוסעים לחו"ל רגלינו נושאות אותנו אל המקומות היפים והמונומנטליים בכל עיר שאליה אנו מגיעים. ירושלים של ימי הבית השני הייתה מן הערים היפות בעולם על פי עדות בני הזמן, ובגן הארכיאולוגי – מרכז דוידסון נוכל להתרשם מעוצמת הבניה של העיר ומפארה באותה התקופה ובתקופות אחרות. כאן היה אחד ממוקדי החיים החשובים ביותר של העיר לאורך הדורות וכדי לחשוף אותו הוצאו מן השטח במהלך החפירות הארכיאולוגיות כ- 350 אלף מטרים מעוקבים של עפר עד שהחלו להתגלות השרידים המרשימים שאותם תראו במקום!

חווית VR - בית המקדש

בואו לחוות את הפלא המדהים של בית המקדש –  תחזרו אחורה בזמן ותחוו מחדש את תהילת בית המקדש מתקופת בית שני ועד העיר העתיקה של היום באמצעות משקפות VR 

*הכרטיס כולל: 'חוויה קולית' בגן הארכיאולוגי המרהיב ביופיו (הורדת האפליקציה בכניסה לאתר) 

וכניסה למוזיאון המקורה שנחנך לאחרונה, המציג את סיפורו של ירושלים הקדומה בטכנולוגיות מתקדמות וחדשניות – ללא תשלום נוסף!